پاورپوینت تاثیر کرونا بر اقتصاد ایران

دسته بندي : مدیریت » مدیریت مالی
دانلود پاورپوینت با موضوع تاثیر کرونا بر اقتصاد ایران،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
بحران کرونا بعد از گذر از دوران شیوع، آسیب‌هایش به بدنه اقتصادی را نمایان می‌کند. اقتصادی که بعد از خروج ایالات متحده آمریکا از برجام و تحریم‌های نفتی، با فشارهای بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و حالا باید با رکود ناشی از کرونا هم مقابله کند.

اگر قرار گرفتن در لیست سیاه FATA  و پیش‌بینی کسری بودجه ۱۳۹۹ هم مورد توجه قرار دهیم، روزهای سخت آینده قابل شبیه‌سازی است، اما با یک مدیریت جامع و اثرگذار، می‌توان سیاست‌های صحیحی را برای دوران پساکرونا اتخاذ کرد تا از تهدیدها، فرصت ساخت.

ناشناخته بودن چگونگی مواجه با ویروس SARS-CoV-2 معروف به ویروس کرونا نه تنها بخش بهداشت کشورهای مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است بلکه اقتصاد نیز از آن متاثر شده است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی و تحلیگران این حوزه ادامه گسترش بیماری COVID-19 را موجب بحران‌های اقتصادی در سراسر دنیا قلمداد می‌کنند. به نظر تیم دیلویت ـ یکی از چهار موسسه بزرگ حسابرسی جهانی ـ تاثیر اقتصادی این ویروس وابسته به واکنش عمومی نسبت به آن است و ممکن است ضعف این واکنش، باعث شود بیماری سریع‌تر گسترش یابد یا هزینه‌های غیرضروری ایجاد شود.

مدل آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی:
روش های مختلفی برای برآورد این آثار وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از رفتار بازارها و پایش مستمر تغییر در سیگنالهایی است که از بازار مختلف  دریافت می شود. پایش روزانه  کسب و کارها و واکنش فعالیت های اقتصادی به شیوع ویروس کمک می کند تا درکی از اثر اقتصادی شیوع ویروس در اقتصاد داشته باشیم. همچنین با بررسی روندهای رکود و رونق در گذشته و تاریخ شوک های اقتصادی ناشی از شیوع بحران های مشابه  ما را قادر می سازد تا به دیدگاه درستی نسبت به آینده تغییرات اقتصاد در واکنش به شیوع ویروس کرونا داشته باشیم. متخصصان حوزه مدلسازی با مطالعه این الگوها و استخراج پارامترهای قابل اتکا رفتار اقتصاد در واکنش به شیوع ویروس را شبیه سازی می کنند ...
دسته بندی: مدیریت » مدیریت مالی

تعداد مشاهده: 2925 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:878 کیلوبایت

 قیمت: 52,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.